TENA för apotek
Här hittar du som apotekspersonal fem korta filmer med information om inkontinens och TENA sortimentet. Vi hoppas att filmerna ska kunna hjälpa dig att rekommendera rätt produkt till varje kund.
Här hittar du som apotekspersonal fem korta filmer med information om inkontinens och TENA sortimentet. Vi hoppas att filmerna ska kunna hjälpa dig att rekommendera rätt produkt till varje kund.
Våra effektiva marknadsföringsmaterial är starkt förknippade med våra omfattande konsumentkampanjer och hjälper till att styra kunder till din verksamhet.
Inkontinens drabbar 1 av 4 kvinnor och 1 av 8 män. Våra produkter ger dem möjlighet att fortsätta njuta av livet.
TENA, ett varumarke från Essity – ett globalt, ledande hygien- och hälsobolag. Varje dag använder en miljard människor världen över våra produkter, lösningar och tjänster. Vårt mål är att bryta barriärer för välbefinnande, för såväl konsumenter, patienter, vårdgivare och kunder som för samhället. Försäljningen sker i drygt 150 länder under de globalt ledande varumärkena TENA och Tork samt andra starka varumärken, som Actimove, Cutimed, JOBST, Knix, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Modibodi, Nosotras, Saba, Tempo, TOM Organic, och Zewa. Under 2024 hade Essity en nettoomsättning på cirka 147 miljarder kronor (13 miljarder euro) och 36 000 anställda. Företagets huvudkontor ligger i Stockholm och Essity är börsnoterat på Nasdaq Stockholm. Du hittar mer information på essity.com.